dokumentacja cen transferowych 2017

Cytat z Wikipedii, hasło: Ceny_transferowe Przykład

dokumentacja cen transferowych 2017
b) Zostanie ustalona na 450 000 EUR (powyżej wartości rynkowej) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe

Ceny_transferowe Ceny transferowe w polskim prawie podatkowym- opis z Wikipedii

W 2000 z inicjatywy Marka Belki, sprawującego ówcześnie funkcję ministra finansów, wdrożono do polskiego prawa podatkowego przepisy dotyczące cen transferowych. Do najistotniejszych aktów prawa regulujących problematykę cen transferowych osób prawnych zaliczane są: Art.
9a nakłada na podatnika obowiązku sporządzania dokumentacji podatkowej w przypadku, gdy wartość transakcji z podmiotami powiązanymi z tym podatnikiem (lub podmiotami mającymi siedzibę w raju podatkowym) przekroczy: Dokumentacja taka powinna obejmować w szczególności określenie funkcji podmiotów uczestniczących w transakcji, podejmowane w związku z tą transakcją ryzyko, jak i aktywa, których transakcja dotyczy, wszystkie przewidywane koszty związane z transakcją, metodę i formę zapłaty oraz oczekiwanych przez podatnika korzyści związanych z transakcją.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe

Księgowość we współczesnych czasach

Bycie przedsiębiorcą to wcale niełatwe zadanie.

Okazuje się, że wielu z nas ciągle ma powód do tego, by się zastanawiać nad tym, jak skończyć z kolejnymi problemami w firmie.

Wielu z nas boryka się też między innymi z kwestiami dotyczącymi prowadzenia księgowości, która to nakłada na nasze barki bardzo wielkie obciążenie finansowe. Aby z nim skończyć można postawić na jedno sprawdzone rozwiązanie.

Co to takiego? Dobre i niezawodne biuro rachunkowe, które stanie się naszym sprzymierzeńcem.

Jeśli znajdziemy takie miejsce, to możemy liczyć na to, że zatrudnione tam osoby załatwią wszystko, co potrzebne w naszej firmie, a my w końcu odetchniemy z ulgą i nie będziemy musieli przejmować się wieloma problemami naraz.

.