O szkoleniach

racownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić...dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezp

O szkoleniach bhp warszawa
Warto sprawdzić


Zarządzanie firmą

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić...dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Teraz o czymś innym.

Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w swojej firmie? Niewątpliwie można nieco na tym oszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak powinieneś pamiętać, że twój czas też ma wartość - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Być może kwestia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy kojarzy się z czymś dość kłopotliwym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba rzecz jasna zapłacić za odbycie kursu. Dodatkowy kosztem jest przejazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast z innej strony na to patrząc.


Stosowne dokumenty

Korzystając z wolnej chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę napisać na temat kursy bhp.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Natomiast z innej strony na to patrząc.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Teraz o czymś innym.

Być może nie wszyscy wiedzą ale obowiązek przeprowadzania okresowych szkoleń bhp nie wynika tylko z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp odbywają się na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

W każdej pracy zanim się podejmie prace konieczne będzie zapoznanie się ze miejscem pracy. Oprócz tego niezbędne jest odbycie instruktażu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zazwyczaj pracodawca zatrudniając nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze szczegółami pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

W Polsce jest wiele firm zajmujących się bhp. Aczkolwiek nie wszystkie oferujące takie usługi mają status ośrodka bhp. Po prostu nie wszyscy mają możliwość organizowania u siebie szkoleń. Z innej strony patrząc.


W tym temacie dodam jeszcze jedno

kursy bhp to być może dla Ciebie użytkowniku być nuda ale dla mnie to moja praca i zainteresowanie. Dlatego napiszę jeszcze kilka słów.

Być może znacie tą historię, że stolarz jest bez rąk? Chyba tak było w dawnych czasach, zwłaszcza za czasów PRLu - głównie przez bardzo kiepskie maszyny czy też sprzęt własnej konstrukcji. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Być może kwestia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy kojarzy się z czymś dość czasochłonnym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba rzecz jasna zapłacić za sam fakt kursu. Dodatkowy kosztem jest przejazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Cel szkoleń bhp jest następujący utrwalenie wiadomości z zakresu bhp zdobytych w czasie szkolenia wstępnego zapoznanie pracowników z aktualnymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi
W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Być może nie każdy o tym wie ale obowiązek okresowych szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy nie wynika tylko z dobrej woli i dbałości pracodawców. Szkolenia bhp odbywają się na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U. 2005 nr 116 poz. 972 ze zmianami Teraz o czymś innym.



© 2019 http://galanteria.waw.pl/