Nie duży rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też firmy.
Dodatkowo stronę internetową, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu.
Druk i reklama.

Inwestycja w materiały drukowane

etykiety samoprzylepne etykiety samoprzylepneKażda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne.
Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów.
Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie. Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie.
Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów.
A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści.

Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.

CMYK i inne kolory - Wikipedia

Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym.
Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY.
Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK.

Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku.

Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np.

cięcie na gilotynach.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Współczesne DTP- Wikipedia

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu.
Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta.
Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora.

Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja).

Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF.
W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
.

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne